14 de febr. 2008

"Los Ilegales" Paret de la Formiguera, "Directa" al Cilindre. Sant Llorenç de Montgai

Avui em quedat amb el Ramon de Reus i de passada ahír vaig rebre notícies del Maño, cuions el Maño, quant de temps sense saber d'ell, total que ahír em truca per anar a fer esportiva, i venga al ataque!, amb aquestes que també ja el tinc enredat per avui. Em quedat per anar a fer la Promio Moreno a Regina.
Total que quedem a les 8 a Balaguer que si patim que si patam resulta que a les 8:30 sóm a Tarradets i plovisqueja. Segons el Ramon que ha mirat la meteo "esto no deberia de estar pasando", pero que hi farem. Que fotem?!!!. Esmorzar i canvi d'objectiu a algo més friki. Total a les 9 l'aigueta que queia ja era neu, FRACAS!!!. Recurs fàcil pel mal temps: anem a Sant Llorenç i si allà no es pot escalar cap a casa.

Total a Sant Llorenç el Maño es treu de la maniga "la trilogia de Sant Llorenç", al loro he?. Una via a la Formiguera, una al Cilindre i una a la paret de l'Ós.
Comencem per la Formiguera i fem Los Ilegales (6b+), deu ser 6a obligat. La via en resum, no cal que hi aneu, segur que hi ha més alternatives. La roca no mata de fet 3/4 parts de la via podriem dir que és mediocre, esta equipada amb parabolts, això si que ho té; total el Ramon en proba un i jo també. Resultat el Maño paga les birres gràcies a la gran proposta, je je .


El que paga les birres

Després aném a la Directa del Cilindre (6b), o el que és el mateix, als Riglos de la Noguera. La via és guapa de debò, i així el Ramon i el Maño també es posen nostàlgics dels seus estimats Riglos; és que entre un mig manyo i l'altre que ho és del tot.


Els Rigleros

La via és atlètica i força sostinguda en tots els seus llargs.



Servidor al segon llarg 6b de continuitat.


Total que fem aquesta i entre el vent i les poques ganes, tot sigui dit, decidim que la trilogia a la merda. Així que a explicar batalletes al Bar que ja és hora.








3 comentaris:

Unknown ha dit...

Cuida'm al ramoné que no s'espatlli, que està molt delicat!!

Mingo ha dit...

Hola Saumi
Ostia com m'agrada llegir escalades de Sant Llorenç, és el lloc on vaig començar i abans (tu encara no havies nascut), era coto dels escaladors de Lleida i rodalies. Recordo que la directa la vaig fer amb botes i pedals, passabes una por. Perdona per aquesta escena de mocador.
M'he estat mirant el teu blog, molt guapo. Si no et fa res et faré un link al meu blog.
Salut i visca la gent de ponent

saumi ha dit...

Res mingo no ja m'agrada la nostalgia de fet quan veig els burins podrits i em contextualitzo en l'epoca se't fot la pell de gallina