5 de maig 2008

Somni del Quimfer, Roca dels Arcs

Avui és dissabte, és el dissabte de la Rave del caragol, quina llastima jo no hi podré anar però el que si que faré és anar a escalar a Vilanova a veure si trobem el personal. Hem quedat amb el Ramon de Reus que no tenia company, en principi avuí la idea és anar a fer una mica de family climbing o com es digui, és a dir a fer una vieta sense complicacions i passar el matí, de fet estic fet pols aquesta setmana és el cinquè dia d'escalada: esportiva, lleida, postmortem, espero del vent iii? EL SOMNI DEL QUIMFER. Que dir d'aquesta via, potser és la més resultona de Vilanova, esta ben assegurada, dificultats obligades assequibles, amb quatre llargs que sumen 160 metres fas tota la paret.

Amb el Ramon hem quedat al Cirera, esmorzem decidim la via i anem al parquing on trobarem el Mimo i Kletterer, ells faràn la Passatgers del Vent així podrem fer fotos, de fet només en tinc d'ells de fotos, la idea inicial també era anar a fer alguna cosa després a Roca Alta aprofitant l'aproximació ja feta.

Ens plantem a peu de via i ja es veu que a Vilanova pel matí no s'hi podrà anar gaires dies més, quina xixarra, el Ramon no es troba bé i estem apunt d'anar directament a fer uns caragillos al bar, però al final s'anima ja que la via es curteta i li dic que pressa tampoc en tenim.

Començo jo a veure que tal, aquesta ja és la meva segona repetició a aquesta via així que faré els llargs que no vaig fer de primer l'altra vegada.
El Ramon arriva a la reunió i s'ha reviscolat del tot, li fot al segona i venga mentrestant aquell parell apretant a la Passatgers.


El tercer llarg de 6b+ no l'encadeno ni de conya estic fet pols, així que ens concentrem en treure'l lo més dignament possible.


El Ramon li fot a l'ultim llarg i esperem que surtin aquell parell que em sembla que també s'ho estan passant prou "bé". El tema roca alta per nosaltres queda totalment descartat, aquell parell s'hi aventuren, un altre dia serà.